سيد كاظم انبارلوئي سردبير روزنامه رسالت در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به مناظره شب گذشته موسوي و كروبي اظهار داشت:در حقيقت مناظره‌اي كه قرار بود بين كروبي و موسوي برگزار شود به منازعه تبديل شد و طرفين از وقت خود به جاي نقد يكديگر به تخريب كانديداي غايب پرداختند.
وي افزود: احمدي‌نژاد قطعا در مقابل شبهه‌افكني‌ها و اتهامات شب گذشته كروبي و موسوي، پاسخي شفاف ومنطقي دارد، اما موسوي در مناظره با احمدي‌نژاد از طرح ادعاهاي شب گذشته خود طفره رفت تا در يك منازعه آنها را مطرح كند، كه در مقابل افكار عمومي پاسخي در مقابل اتهامات نشنود.
انبارلوئي ادامه داد: احمدي‌نژاد در مناظره با موسوي تاكيد كرد كه سه‌دولت گذشته عليه وي صف‌آرائي كرده‌اند، مناظره شب گذشته بر اين گفته وي در مقابل ميليون‌ها بيننده تلويزيوني صحه گذاشت.
سردبير روزنامه رسالت با بيان اينكه تمامي كانديداها پيماني با صدا و سيما بسته و آنرا امضا كرده‌اند، كه در خصوص كانديداي غائب در مناظره سخن نگويند، خاط نشان كرد: در حالي موسوي به احمدي‌نژاد در خصوص سخن گفتن از هاشمي اعتراض مي‌كرد، كه خود، شب گذشته تمام وقت خود را به همراه ديگر رقيبش، عليه اهانت به احمدي‌نژاد صرف كرد.
وي با اشاره به روند صعودي آراي احمدي‌نژاد در نظرسنجي‌ها گفت: طبيعي است كه نتايج نظرسنجي‌هاي انجام شده در سراسر كشور به اطلاع موسوي رسيده است و نتيجه اين نظرسنجي‌ها كه حكايت از پيروزي قاطع احمدي‌نژاد در دور اول انتخابات دارد، به اين حد عصباني باشد و حتي در مقابل تذكر قانوني مجري خونسردي خود را از دست بدهد.
سردبير روزنامه رسالت با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در حرم امام خميني (ره) مبني بر اينكه كساني كه اغتشاش آفريني كنند، يا غافلند يا جاهل، تصريح كرد:حاميان برخي از كانديداها كه از نتايج نظر سنجي‌ها عصباني و از شكست احتمالي وحشت زده شده‌اند، اقدام به آشوب‌هاي خياباني كرده وزمينه‌هاي درگيري ونا آرامي را در جامعه فراهم مي‌كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا